Reklamačné podmienky
- Všeobecné ustanovenia
Reklamačný poriadok opisuje bežnú obchodnú spoluprácu medzi kupujúcim a predávajúcim. Upravuje spôsob, miesto reklamácie a postup pri riešení reklamácie. Týka sa tovaru, ktorý predávajúci predal spotrebiteľom. Pri reklamácii sa postupuje v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržania zákonných ustanovení a práv spotrebiteľov.
Reklamačné oddelenie: Denisa Mančíková, e-mail: obchod@rosemont.sk
- Dĺžka záruky
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Zákonná záručná doba je všeobecne 24 mesiacov, alebo je vyznačená na obale (dátum spotreby). - Záručné podmienky
Kupujúcemu sa odporúča, aby bezprostredne pri dodaní tovaru prekontroloval spolu s dopravcom stav zásielky. Reklamáciu v rámci záruky treba uplatniť najneskôr v posledný deň záruky. Záručnú reklamáciu nie je možné uplatniť, ak chyba tovaru bola spôsobená nevhodným zaobchádzaním, skladovaním, alebo používaním na iný účel alebo za iných podmienok, ako sa má. - Spôsob vybavenia reklamácie
V prípade, že tovar nie je pri prevzatí kupujúcim v zhode s kúpnou zmluvou (reklamácia omylu, druhu, akosti, ceny …), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve. - Spotrebný materiál
Záruka sa podľa zákona nevzťahuje na opotrebenie spôsobené obvyklým užívaním veci a nemožno ju tak zamieňať so životnosťou výrobku. - Záručný servis
Na tovar predávaný s dlhšou zárukou ako 24 mesiacov je zabezpečovaný po uplynutí lehoty 24 mesiacov tzv. bezplatný servis. V prípade vady tovaru po lehote 24 mesiacov bude takýto tovar prijatý do servisu a bude opravený alebo vymenený za iný kus s rovnakými alebo lepšími parametrami. Ak ani jedno z týchto riešení nebude možné, bude vystavený dobropis. Predávajúci sa zaväzuje takýto servis ukončiť v lehote 30 dní od prijatia tovaru.